جم جمک برگ خزون

اینجا دنیای بچه های منه

جم جمک برگ خزون

اینجا دنیای بچه های منه

خاطره نامک

من در طی این ماه کلن پنج جلسه با بچه ها بودم و تجربه های خیلی شیرینی با اونا داشتم.هر دفعه که ازشون خواستم که متنی بنویسند وقت ارائه کار سرشار از لذت بوده زبان کودکانه اونا یه دنیای خیلی فشنگه 

مثلن از در مورد خوراکی مورد علاقه شون فاطمه نوشته یود من عاشق بستنی هستم وقتی که بستنی می خورم احساس می کنم که تو بهشت هستم.وقتی ایناس در مورد هات داگ می خوند همشون دهنشون آی افتاده بود و کلن متوجه علاقه وافر بچه ها به فست فود شدم. 

اما پسرام حرفشون این بود که ما پیتزا رو دوست داریم اما گرونه ،کم می خوریم ماهی یک بار و این برام درد آور بود کلن دنیای اشک ها و لبخندهاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد